فات الميعاد و بقينا بعاد و النار بقت دخان
| |
و رماد تفيد بإيه يا ندم و تعمل إيه يا عتاب
| |
طالت ليالى الألم و إتفرقوا الأحباب
| |
و دموع فى فراق و دموع فى لقا
| |
تعتب عليه ليه أنا فى إيديه إيه
| |
فات الميعاد
| |
ياما كنت أتمنى أقابلك بإبتسامة
| |
أو بنظرة حب أو كلمة ملامة
| |
بس أنا نسيت الإبتسام زى ما نسيت
| |
الآلام و الزمن ينسى حزن و فرح ياما
| |
إن كان على الحب القديم إن كان على
| |
الجرح الأليم ستاير النسيان نزلت بقالها
| |
زمان و إن على الحب القديم و أساه أنا
| |
نسيته ياريت كمان تنساه تفيد بإيه يا ندم
| |
و تعمل إيه يا عتاب تعتب عليه ليه أنا
| |
فى إيديه إيه فات الميعاد !
| |
الليل و دقة الساعات تصحى الليل
| |
الليل و حرقة الأهات فى عز الليل
| |
و قسوة التنهيد و الوحدة و التسهيد
| |
لسه ماهمش بعيد !
| |
و عايزنا نرجع زى زمان قول للزمان
| |
إرجع يا زمان و هات لى قلب لا داب و لا
| |
حب و لا إنجرح و لا شاف حرمان
| |
تعتب عليه ليه أنا فى إيديه إيه
| |
فات الميعاد ! من نارى من طول
| |
لياليه من فرحة العزال فيه من قسوتك و
| |
أنت حبيبي و قسوة الدنيا عليه بينى و بينك
| |
هجر و غدر و جرح فى قلبى درايته بينى
| |
و بينك ليل و فراق و طريق أنت اللى بديته
| |
تفيد بإيه يا ندم و تعمل إيه يا عتاب
| |
فات الميعاد !
|




0 التعليقات:
إرسال تعليق